přehled spalování kalorií-NOVÉ

Činnost Počet spálených kalorií za 1 hodinu Počet hodin na 1 kg váhy Výhoda
Chůze - rychlost km/h na rovné ploše od 330 do 420;
- do kopce od 660 do 900
- na rovné ploše od 16 do 21 hodin;
- do kopce od 7 do 10 hodin
Začněte pomalou chůzí 10 minut, která Vaše svaly zahřeje. Poté střídavě choďte 5 minut rychle a 3 minuty pomalu. Nakonec intervaly prodlužujte. Vaši „rychlou chůzi“ vždy ukončujte pomalým chozením.
Bruslení na kolečkových bruslích od 500 do 600 od 7 do 8 hodin Bruslení Vás dostane do formy, budete více pružní a zlepšíte si rovnováhu. Důrazně doporučujeme dodržovat bezpečnostní opatření (chrániče, helma).
Jízda na kole od 600 do 900 od 11 do 23 hodin Toto je zábavné cvičení v přírodě, které posiluje svaly na Vašich nohou, hýždích a břichu.
Tenis - od 560 do 660 při hře jednotlivců;
- od 420 do 480 při hře dvojic
- od 11 do 13 hodin při hře jednotlivců;
- od 14 do 16 hodin při hře dvojic
Tenis zlepšuje soustředění, koordinaci a reflexní reakce.
Plavání od 550 do 750 od 9 do 13 hodin Plavání má blahodárný účinek na všechny svaly Vašeho těla, také uleví Vaší páteři.
Veslování od 400 do 600 od 11 do 17 hodin Vytvaruje horní polovinu Vašeho těla. Jestliže je Váš postup správný, zaměří se tato činnost i na svaly na Vašich nohou a trupu.
Badminton od 430 do 490 od 15 do 17 hodin Posílí jak horní část Vašeho těla (nezapomínejte na důkladnou rozcvičku a protažení ramenních svalů a kloubů), tak i Vaše nohy. Na rozdíl od tenisu tento sport můžete provozovat prakticky kdekoliv.
Plážový volejbal od 490 do 570 od 13 do 15 hodin Posiluje všechny větší svalové skupiny a je to ideální rekreační sport, především u moře.
Vrhání frisbee od 260 do 310 od 24 do 29 hodin Díky tomuto sportu budete obratnější, budete mít lepší reflexy a budete lépe koordinovat Vaše ruce a nohy. Je vhodný pro každého, protože nevyžaduje žádnou speciální přípravu nebo předchozí znalosti.