Rady ...

Diet+

Změňte svůj přístup

Chcete-li zhubnout a ideální váhu si udržet, měli byste si stanovit reálné cíle, zařadit do svého životního stylu pravidelnou pohybovou aktivitu. Nadváha a obezita však vznikají  především z nesprávných stravovacích zvyklostí. Nabízíme Vám několik rad, jak svůj jídelníček upravit.

Devatero Diet+

1. Dodržujte jídelní biorytmus

Jezte v předem stanoveném čase, nejlépe 4 – 6x denně v rozmezí 3 – 4 hodin – rovnoměrně tak rozložíte příjem energie. Zamezíte tak výkyvům hladiny cukru v těle.

2. Sjednoťte místo

Snažte se jíst na stejném místě (nikoliv jednou u stolu, podruhé u televize a potřetí v posteli).

3. Hezky se k jídlu posaďte

Vyvarujte se jedení ve stoje (tímto způsobem stravování si zaděláváte na trávicí potíže a zkonzumujete daleko více jídla než v sedě).

4. Soustřeďte se na to

Nejezte, pokud se zabýváte jinou činností (např. když sledujete televizi, píšete na počítači apod. – jednak si jídlo dostatečně nevychutnáte a navíc při jiné činnosti nemáte přehled, kolik čeho sníte).

5. Dejte si na čas

Jezte pomalu a stravu vždy dobře rozžvýkejte.

6. Nezajídejte smutek

Při strachu, nudě, depresi, smutku a jiných emocích nahraďte jídlo raději jinou činností (zatancujte si, zacvičte, jděte na procházku apod.).

7. Napište si seznam

Při nákupech jídla se držte předem napsaného seznamu – je známo, že když nakupujeme jen tak „z hlavy“, nakupujeme především věci podle chuti a nikoliv podle potřeby.

8. Do obchodu jen, jste-li sytí

Nikdy nenakupujte, pokud jste hladoví – snadno tak podlehnete každému lákavému svodu. Lépe se odolává, když jsme najezení.

9. Promyslete si, co budete jíst

Naučte se jídlo plánovat. Den předem si promyslete, co budete zítra v průběhu celého dne jíst. Výrobky DIET+ Vám budou skvělým pomocníkem. Předejdete složitému vyvařování a jednoduše ráno vytáhnete hotové jídlo a je to!